»Behramova grozljivka je precizna obsodba turške patriarhalne družbe, ki zlorablja in si podreja ženske. V svoji kritiki je dovolj dosleden, da 'odpustka' ne nameni niti svojemu protagonistu: Cemal je tako zaverovan v svojo predstavo o Zeynap in o sebi kot njenem rešitelju, da je pripravljen privoliti v nezamisljiva grozodejstva. Njegovo razumevanje 'rešitve' dekleta je samo druga oblika posedovanja. Cansu Türedi, osedlana z na prvi pogled enodimenzionalno vlogo zombija, je pravo odkritje; iz okorne klade se postopoma levi v nekaj veliko bolj ... če že ne človeškega, pa vsaj lucidnega.«
»Pod črto ni Parazit niti komedija niti grozljivka, pa čeprav premore močne elemente obeh žanrov ‒ način, kako režiser na videz brez truda manevrira z njima, je kazalnik njegovega ogromnega dometa. Zdi se, kot da skuša v postmodernistični maniri zamajati temelje srhljivke in v njeno matrico vpisati element anarhije in kaosa.«
»Tako je kot v grozljivki. A ni film, to je resnično. To je grozljivka, v kateri smo morali živeti zadnji teden.«
»Kot v grozljivki, a to je bil resničen pokol.«
»Naše predstave o kriminalki in trilerju (tako kot grozljivki) morda preveč neločljivo povezane s temo. Ali pa mračne plati človeške eksistence, ki napaja imaginarij žanrskega filma, raje ne bi videli pri belem dnevu. Pa jo poglejmo!«
»Od pripovedi ljudskega izročila in začetkov moderne grozljivke v literaturi in na filmu do sodobnih umetniških oblik predstavlja žanr grozljivke potencial za nagovor človeških in družbenih strahov.«
»Turčija bo vztrajala pri aktivnostih v Siriji, dokler se ne bodo kurdski borci razorožili.«
»Turčija vztraja pri aktivnostih v Siriji, dokler se ne bodo kurdski borci razorožili.«
»Nagovorijo naju kompleksni občutki, ki jih ustvarijo kombinacije različnih žanrov, na primer grozljivka in komedija v enem.«
»To bi bila grozljivka na celi črti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju